Hasła reklamowe

Odpowiedni opis produktów i zarządzanie treścią na stronie WWW to jedno, ale któż spojrzy w stronę Twojej marki, jeżeli nie przyciągniesz go chwytliwym hasłem reklamowym?

Nasze slogany są efektem nie tylko burzy mózgów w gronie kreatywnego zespołu. Do każdego zadania pochodzimy analitycznie, pamiętając, że:

  • Hasło ma zostać w pamięci odbiorcy, a więc musi być wystarczająco obrazowe, dźwięczne i łatwe do zapamiętania.
  • Hasło jest jednym z elementów identyfikacji marki – a więc musi być spójne z ideami i celami Twojej firmy.
  • Hasło musi być proste, a jednocześnie trafiające w punkt. Nie bój się. Kręcą nas imponderabilia.
  • Hasło nie ma poruszać Twojej wyobraźni. Ma przyciągnąć klienta i wpłynąć na jego decyzję zakupową. Przekona się jedynie, gdy poczuje, gdzie tkwi jego okazja do osiągnięcia korzyści.